Elszr nyisstok meg a mappt, ahova a Jazz2-t teleptetttek. Itt keressetek egy JCS nev fjlt. (Gyengbb elmjek vessenek egy pillantst a kpre.) Nyisstok meg. Ezzel megnylik a Jazz Creation Station.
Az alapok:
1. vlaszd ki a tilesetet a bal oldalon
2. lltsd be a plya mrett
(jobb klikk a szerkesztrszen--->
properites...---> width, height-hez bersz szmokat)
Tipp: lltsd t az x,y speedet 1-re
Megjegyzs: A 3-mas s az 5-s layert is ezekre lltsd.
(x speed: 1 yspeed:1 width, height= 4 layernl bert szmmal)
3. lltsd be a plya adatait.
(fell a mensorban a tools
---> level properites...
---> s rd be az adatokat)
LEVEL name: A plya neve. (pelda1)
Next level: ide azt a fjl nevet rod,
ami a clbars utn kvetkezik. (pelda2)
A secretlevelt s a bonus levelt hagyd resen... csak bekavarja a plyk sorrendjt.
Music file: ide a zene nevt s kiterjesztst rd
(.it vagy .j2b)
4. Mentsd el a plydat.
(file---> save)
Ez volt a nehezebb fele,
itt nagyon oda kellett figyelni,
de a plyd gy mg nem fog mkdni.
Meg kell ptened a plyt,
kellenek az eventek. Egyenlre csak az alasp eventek berakst fogjuk megnzni, a tbbi eventrl ksbb,rszletesebben tallsz infkat a honlapon.
A kvetkezk sorrendje tetszleges,
de clszer a start leraksval kezdeni.
5. Start leraksa:
(jobb klikk a szerkesztrszre
---> select event (itt vlaszthatsz eventeket)
---> gameplay---> start pos-->
itt kivlasztod az egyiket, de ne a multiplayer startot!
Megjegyzs: mindig ahova kattintasz jobb gommbbal,
ott fog megjelenni az event.
6. A httr beraksa:
layer 8-ba berakod a htteret.
A bal oldalon rkattintasz bal gombal arra,
amit szeretnl rakni, s a szerkesztrszen
szintn bal gomb lenyomsval tudod lerakni a
tilekockkat.
7. egyb event leraksa s belltsa:
a,: jobb klikk a szerkesztrszre (layer 4!) oda,
ahov az eventet akarod rakni.
b:select event---> vlasztassz akrhonnan,
azt amit akarsz.
az enemies az ellensgeket tartalmazza,
az enviroments az objecteket, s az egyb trgyakat tartalmazza,
ezeknek dszts a clja, de srn hasznosak lehetnek.
gameplay: a nyulra val hatsokat tartalmazza
pickups: azokat tartalmazza amiket fel tudsz venni,
hasznlhatsz a plyn.
a "create generator for this event"
kipiplsval visszateremnek az eventek. Ez ltalban csak a pickups fl alatt lv dolgoknl mkdik.
(vannak eventek, aminl muszly belltani adatokat ahhoz,
hogy mkdjenek)
8. A cl leraksa:
A clbl is van tbb fle.
Ezek kzl 2 a lnyegesebb.
a clt a gameplay--->area-ban tallod.
ltalban oszlopot kell belle ptened.
Hiszen csak abban a kockban fogadja el a nyerst.
Miutn bertl automatikusan a
tools--->levelproperites...--->next levelhez bert plyra ugrik, ha az a plya ltezik. Ha nem, hibazenet trsasgban szpen kilp a jtkbl.
Hogy megnzhesd, kiprblhasd els alkotsod, menj a File -> save & run-ra! Ekkor kiad egy ablakot, oda rd be a plyd nevt, kattints a mentsre, s ksz is!
me az n plym, ilyesmi lenne a sima, egyszer plya ksztse.
Persze n csak szemlltets cljbl csinltam ilyen kicsire.
A parallax view-ben tudod megnzni, milyen lenne a plya a jtkban, htterestl, mindenestl. (csak az eventejet nem mutatja) Ezen kvl viszont felejtsd el ezt a rublikt, mert msra nem is tudod hasznlni.
Forrs:jazzjacrabbit2.mlap
tdolgozta, kpeket ksztette: Flash